10 Nisan 2012 Salı

Lahana Salatası

LAHANA SALATASI 

LAHANA SALATASI NASIL YAPILIR, LAHANA SALATASI  TARİFİ ,LAHANA SALATASI İÇİN HANGİ MALZEMELER GEREKLİ ,LAHANA SALATASI NI ÇOK SEVİYORUM DİYORSANIZ İŞTE SİZE HARİKA MÜKEMMEL BİR O KADARDA LEZZETLİ BİR LAHANA SALATASI TARİFİ… BEYAZ LAHANANIN O KADAR ÇOK FAYDASI VAR Kİ TDINDAN ZİYADE FAYDALARI İLE BU SALATAYI BOL BOL DENEYECEĞİNİZİ DÜŞÜNÜYORUM .DERMİŞİM Kİ BEN 50 KİLO OLMAYI BUNA BORÇLUYUM :) ÖNCELİKLE SEBZE SAĞLIKTIR BEYAZ LAHANA İSE KAN ŞEKERİNİ DÜZENLEMEDEN SELÜLİTE KADAR KANSER HÜCRELERİNİ YOK ETMEDEN ŞEKER HASTALIĞINA HORMON DENGELEMEDEN TOKSİN ATMAYA BAHAR YORGUNLUĞUNU GİDERMEYE VE DAHA BİR ÇOK DERDE DEVAYMIŞ BEN ÖYLE DUYDUM …
LAHANA SALATASI NASIL YAPILIR?
LAHANA SALATASI
MALZEMELER
  • Lahana
  • 1 yemek kaşığı sirke (elma sirkesi)
  • yarım su bardağı mayonez
  • 1 çay  kaşığı tuz
  • 1 çay kaşığı şeker
  • 1 adet kuru soğan
  • yarım çay bardağı zeytin yağ
  • üzeri için zeytin
  • 1 adet salatalık
LAHANA SALATASI YAPILIŞI
LAHANA SALATASI için küçük boy bir lahananın yarısını kullanacağız .Lahanamızın dış kabuğunu soyduktan sonra yıkayıp süzülmesini bekliyoruz .süzülen lahanmızı ince ince kıyıp tekrar bir kevgire bırakalım.kuru soğanımızı soyup rendeleyelim,aynı şekilde salatalığında kabuklarını soyup rendeleyelim ve kıyılmış lahanalarımızın üzerine ilave edelim.Ayrı bir kapta LAHANA SALATASI sosunu hazırlamaya başlayalım.yarım su bardağı mayonez,1 yemek kaşığı elma sirkesi,yarım çay bardağı zeytinyağ,1 çay kaşığı şeker,1 çay kaşığı tuz bu malzemelerin hepsini karıştırıp salata kasemize dökelim ,üzerine kıyılmış lahana ve rendelenmiş soğan,salatalık ekleyelim .Tüm malzemelerimiz karışana kadar harmanlayalım .LAHANA SALATASI nı servis tabağımıza alalım üzerini zeytinle süsleyip servis yapalım .Siyah zeytin bu salataya çok yakışıyor ve ben çoğu salatalara da zeytin ilave ediyorum . tavsiye ederim .LAHANA SALATASI AFİYET OLSUN…

LAHANA SALATASI sebzelerden 1.sıradaymış bunu biliyormuydunuz bu mükemmel lezzeti denemelisiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Yemek Tarifleri, Nefis Yemek Tarifleri © 2012 | Yemek Tarifleri Yemek Tarifleri , Yemek Tarifleri and Yemek Tarifleri